OPIS DIJELATNOSTI :

AUTOMEHANIČARSKI RADOVI NA OSOBNIM I KOMBI VOZILIMA

Sva pitanja i komentare možete poslati na mail :

subota, 23. travnja 2011.

ALFA ROMEO GIULIETTA U PRODAJI OD SVIBNJA


Za stogodišnjicu postojanja Alfa Romeo si jedarovao Giuliettu, novi kompaktni model slavnog imena iz prošlosti. Nakon premijere na ženevskom sajmu, ovih dana u Italiji održava se novinarska prezentacija, a prodaja počinje u svibnju. Na nasljednika Alfe 147 dugo se čekalo, špekuliralo se s imenima, a naposlijetku je odabrano - Giulietta.

Ime je nastalo pedesetih godina prošlog stoljeća kojim talijanska tvrtka stvara suvremenu posvetu ne samo legendarnom modelu istog imena, nego cijeloj marki. Talijani su uvijek znali igarti na emocije, jer svaki će se vlasnik i vozač Giuliette ulazeći u automobil slavnog imena osjetiti nekako posebnije nego da je odabrano ime koje nema tako jako značenje.

Nova Giulietta napravljena je na potpuno novoj platformi imena Compact, koja donosi visoke standarde u svim segmentima – komforu, dinamici i sigurnosti. Svaki će vozač moći automobil prilagođavati sebi uz pomoć Alfinog DNA selektora, naprave s kojom se podešava set-up između tri opcije - Dynamic, Normal i All Weather. DNA selektor je u serijskoj opremi svake Giuliette, a radi tako da mijenja parametre motora, mjenjača, upravljačkog sustava i Q2 elektroničkog diferencijala. Dio sustava je i sustav Vehicle Dynamic Control (VDC).

Dizajn Giuliette karakterizira nova interpretacija klasične maske, jer je Alfin 'štit' spušten niže, između otvora za zrak. U prednje lampe ukomponirana su LED svjetla za dnevnu upotrebu, što osim atraktivnijem izgledu doprinosi i većoj sigurnosti. Pogled s boka ostavlja dojam coupea, jer su stražnja vrata manje primjetna zbog skrivenih kvaka. Tko gleda straga, stječe pak dojam snage i agresivnosti.

Giulietta je kompaktni automobil dugačak 435 cm, dakle među većima je u klasi. Osovinski razmak automobila je 263 cm, visok je 146 cm, a šiirok 180 cm. Iza putnika nalazi se prtljažnik obujma 350 litara.

Unutrašnjost automobila prikaz je talijanskog stila, kao što je to uvijek i bio slučaj s Alfama. Primjetni su visokokvalitetni materijali i pažnja prema detaljima. Kokpit je razvijen s naglašenom horizontalnom geometrijom. Na vrhu je podizni ekran navigacije, ispod njega otvor za ventilaciju, a potom radio i sve ostale komande, po uzoru na dizajn iz Alfe 8C Competizione. Ergonomija je dakle idealna, a kad se tome dodaju komforna sjedala Giulietta ispunjava sve preduvjete za ugodne duže boravke za upravljačem.

Na početku prodaje Giulietta će biti opremljena s četiri turbo motora – dva benzinska i dva dizelska. Svi zadovoljavaju Euro 5 norme, djelomično zahvaljujući i standardnom Start&Stop sustavu. Benzinski su motori 1.4 TB 120 i 1.4 TB Multiair 170, a dizelski su 1.6 JTDM 105 i 2.0 JTDM 170. Svi su motori u kombinaciji sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Ponudu će kasnije obogatiti benzinski motor 1750 TBi s 235 KS, u ekskluzivnoj verziji Quadrifoglio Verde.

Početni benzinac uz 120 KS ima 206 Nm okretnog momenta, što rezultira ubrzanje do stotke za 9,4 sekunde. Maksimalna brzina iznosi 195 km/h. Deklarirana prosječna potrošnja tog benzinca u kombiniranom ciklusu je 6,4 litara. Benzinski motor sa 170 KS ubrzava do stotke za 7,8 sekundi, a najbrže ide do 218 km/h. Zanimljivo je da okretni moment u Dynamic modu raste s 230 na 250 Nm.

Kod najjačeg motora s 235 KS okretni se moment u Dynamic modu podiže s 300 na 340 Nm. Maksimalna mu je brzina 242 km/h, a do stotke ubrzava za 6,8 sekundi. Verzija Quadrifoglio Verde osim jačeg motora ima veće standardne kotače (17 umjesto 16 cola), veće kočnice (diskovi 330 i 278 mm) i spušten ovjes (15 mm sprijeda i 10 mm straga).

Dvojac dizelskih motora, s drugom generacijom Multijet tehnologije, karakterizira niska potrošnja. Slabijem dizelašu prosjek je 4,4 litre na 100 km, a jačem 4,7 litara. Motor 1.6 JTDM ubrzava do stotke za 11,3 sekunde, a maksimalna brzina mu je 185 km/h. S motorom 2.0 JTDM Giulietta do stotke stiže za 8 sekundi, a najbrže ide 218 km/h.

Oprema Giuliette, prvenstveno ona sigurnosna, od početne je verzije na vrhunskoj razini. Za sigurnost brinu DNA sustav s Q2 diferencijalom i sustavima VDC, ASR i Hill holder, sustav protiv trzajnih ozljeda i šest zračnih jastuka.
U standardnoj opremi dalje će biti ručno namjestiva klima, 16-colne felge, MP3 CD audio sustav sa šest zvučnika i kontrolama na kožnom volanu, putni kompjuter, svi bočni prozori s upravljanjem na struju

Nema komentara: